Only the best!!!

Το ρεκόρ έγινε! 108 αυτοκίνητα ξεκίνησαν το Goodyear 24 Ώρες 4Χ4 2008, το Σάββατο το μεσημέρι από το Olympus Plaza στο 66ο χιλιόμετρο της ΝΕΟ στο Σχηματάρι. Εικοσιτέσσερις ώρες αργότερα 35 από αυτά είδαν το τερματισμό στο εστιατόριο του Τεχλικίδη στη  Δροσιά. Για μία ακόμη φορά αποδείχθηκε ότι το 24 Ώρες 4Χ4 είναι ένας αγώνας που απαιτεί αντοχή, σωστή προετοιμασία και ρυθμό. Και πώς άλλωστε, αφού 1440 λεπτά στο όριο δεν είναι εύκολο να αντέξουν άνθρωποι και μηχανές.

 

Η έντονη βροχή το πρωί του Σαββάτου έφερε τη λάσπη, στην οποία ήλπιζαν σχεδόν όλοι, για να αποκτήσει ενδιαφέρον το παιχνίδι. Παρόλα αυτά στην Αράχωβα έφτασαν όλοι ή καλύτερα οι 82 από τους 108 με προπορεία! Το σκοτάδι, η λάσπη και η κούραση πήραν τα σκήπτρα στη συνέχεια, στη επιστροφή για το service στο Olympus Plaza. Εδώ είχαμε λιγότερες εγκαταλείψεις, αφού 77 φτάνουν για το διάλειμμα της μισής ώρας. Το πιο μακρύ κομμάτι του αγώνα τους περιμένει, με δύο ειδικές και πολύ δύσκολη πλοήγηση. Μόλις 49 φτάνουν τα ξημερώματα στο Λουτράκι για ανεφοδιασμό. Μένει μία ειδική και κάποια 250 χιλιόμετρα μέχρι τον τερματισμό. Άλλοι 14 θα εγκαταλείψουν με το ξημέρωμα, όπου οι δυνάμεις μηχανών και ανθρώπων φτάνουν στα όρια. Τα έπαθλα αξίζουν στους καλύτερους!!!

 

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το δίδυμο Πέτρος Σιούτης και Κώστας Μακρής κερδίζουν απόσταση, χρόνο, κούραση και αντιπάλους με ένα απλό Jimny στην raid. Στη normal οι Πατρινοί Δάκης Ιωαννίδης και Ηλίας Παλούμης, με Mitsubishi Pajero, παίρνουν τη νίκη που τους έλειψε το 2007. Στα SUV οι «πρωτάρηδες» Αξιομάκαρος Κωνσταντίνος και Βελιτζέλος Δημήτρης κάνουν απίστευτα πράγματα με το Subaru Forester, με τελική απολαβή τη νίκη στη δύσκολη κατηγορία. Καλύτεροι ανάμεσα στα Jeep οι Σταύρος Καραφωτιάς και Παναγιώτης Ψωμιάδης με Cherokee XJ. Καλύτερο Mitsubishi οι Ιωαννίδης/Παλούμης, καλύτερο Isuzu και πρώτοι δημοσιογράφοι οι Κώστας Τουρναβίτης και Κωσταντάκος Νίκος, καλύτεροι ανάμεσα στα Toyota οι Παύλος Λογοθέτης και Μάνος Μπαλάσης με RAV4, ταχύτερο Mercedes οι Αντώνης Βουλγαράκης/ Ηλίας Μακρής με G 500, καλύτερο Nissan οι Κώστας Καραγιάννης και Παναγιώτης Νάνος με Navara D21, καλύτερο KIA οι Φωκίωνας Πετρίτης και Φώτης Κουτσουμπός με Sportage και καλύτερο Land Rover οι Δημήτρης Κουτσίκος και  Γεωργία Γεωργαλά με Range Rover Classic.

 

Σε ένα πραγματικά θερμό περιβάλλον, σε έναν χώρο με πολύ ιστορία για τους αγώνες 4Χ4, η οργανωτική επιτροπή έδωσε ραντεβού με τους αγωνιζόμενους για το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Νοέμβρη, κάθε χρονιά από εδώ και πέρα. Ένα ραντεβού με την περιπέτεια.

 

Μέτρο – μέτρο

Στο Μοσχοπόδι, στο πεδίο βολής του πυροβολικού, έγινε χαμός. Η έντονη βροχή έκανε το έδαφος ιδιαίτερα λασπώδες και τις προσπάθειες των πληρωμάτων πολύ δύσκολες. Στη raid ο Σιούτης αρχίζει τα πυροτεχνήματα, κάνοντας ιδανικό χρόνο! Πολύ κοντά τον ακολούθησε ο Καραφωτιάς, ενώ εκπληκτικές ήταν οι επιδόσεις των Κουτσίκου, Αδαμόπουλου (Mitsubishi), Κύρτσου (Land Rover 90), Δημητριάδη (Jimny) και Χατζηγιακουμίδη (Jimny). Στη normal ο Βαξεβάνης (Mitsubishi) κάνει πρώτο χρόνο. Ο Ιωαννίδης τον ακολουθεί, στη μάχη της κατηγορίας. Πίσω τους η έκπληξη που ακούει στο όνομα Κώστας Καραγιάννης, στην πρώτη του επαφή με αγώνες του είδους. Πιο πίσω του οι Δόσης και Ντουφεξής από την Πάτρα. Στα SUV oι Αξιομακάριος και Μίκος (Honda CRV) είχαν τη δική τους μάχη, με μόλις 14 δευτερόλεπτα διαφορά να τους χωρίζουν.

 

Η δεύτερη ειδική δε μέτρησε. Αρκετά πληρώματα έφτασαν στο control 2 ώρες πριν τη προγραμματισμένη έναρξη της ειδικής! Στην Αράχωβα οι της raid φτάνουν χωρίς προβλήματα. Στην normal οι διεκδικητές φτάνουν χωρίς ποινή, όχι όμως και οι πιο πίσω. Στα SUV ο Αξιομάκαρος πετάει πραγματικά, ενώ ο Μίκος καθυστερεί μιάμιση ώρα και βγαίνει εκτός παιχνιδιού.

 

Στην τρίτη ειδική από το Δίστομο στον Αη Γιώργη παίζονται όλα. Ο Κύρτσος  κάνει τα δικά του, είναι ο μόνος που πλησιάζει το χρόνο και περνάει εμπρός. Πίσω του ο Μανιαδάκης (Isuzu D-Max), ανεβαίνει και αυτός στην κατάταξη. Καλό χρόνο κάνουν ο Τάκης Εγγλεζόπουλος (Cherokee XJ),  ο Κοκκίνης (Isuzu D-Max) και ο Σαραντινάκης που κινήθηκε εκπληκτικά με το Vitara. Σιούτης, Καραφωτιάς και Βουλγαράκης καθυστερούν γύρω στα 10 λεπτά. Ο Δημητριάδης έπεσε λίγο πιο πίσω.

 

Στο Olympus Plaza 1 οι πρώτοι της raid φτάνουν χωρίς ποινή. Εμπρός είναι ο Κύρτσος που κινείται σε απίστευτους ρυθμούς. Δεύτερος είναι ο Κουτσίκος, που κάνει επίσης τα δικά του. Πίσω τους ο Σιούτης έχει αρχίσει να δείχνει τις προθέσεις του. Τάκης Εγγλεζόπουλος και Σταύρος Καραφωτιάς παλεύουν τη πρώτη θέση στα Jeep από την τέταρτη και την πέμπτη θέση. Στη normal οχτώ πληρώματα έχουν κάνει το ιδανικό, τερματίζοντας με μηδενική ποινή μέχρι εκείνη τη στιγμή. Βαξεβάνης, Ιωαννίδης, Καραγιάννης, Τουρναβίτης, Πανταζόπουλος (Mitsubishi), Μαρσέλος (Suzuki Jimny), Ρομπούλας (Vitara 1.6) και Νικολακόπουλος (Vitara 2.0). Στα SUV ο Αξιομάκαρος κάνει τα δικά του, φτάνει με μηδενική ποινή και προηγείται με διαφορά.

 

Την τέταρτη ειδική στο Χωράφι κερδίζει ο Κύρτσος, παραμένοντας επικεφαλής της raid. Σε απόσταση αναπνοής ο Τάκης Εγγλεζόπουλος, που ανεβαίνει τέταρτος. Ο Κουτσίκος, παρόλο που κάνει όγδοο χρόνο, παραμένει δεύτερος. Ο Σιούτης ροκανίζει τη διαφορά, αλλά δεν έχει δείξει ακόμη τα δόντια του. Ο Καραφωτιάς οδηγεί συντηρητικά, για πρώτη ίσως φορά και παραμένει μέσα στο παιχνίδι της τρίτης θέσης και της πρώτης στα Jeep.

 

H πέμπτη ειδική ήταν η μακρύτερη του αγώνα. Ο Καραφωτιάς κάνει εκπληκτικό χρόνο και περνά εμπρός από τον Τάκη Εγγλεζόπουλο στη μάχη της τρίτης θέσης και του Jeep cup. O Κύρτσος, με προβλήματα στο terratrip, κάνει όγδοο χρόνο, αλλά παραμένει πρώτος στην κατάταξη. Το Land Rover όμως δε θέλει! O κινητήρας παραδίδει το πνεύμα από σπασμένο φίλτρο λαδιού (!) και ο νεαρός οδηγός μένει θεατής αμέσως μετά την ειδική. Ο Σιούτης κάνει τρίτο χρόνο και περνά δεύτερος εμπρός από τον Κουτσίκο.

 

Στο Λουτράκι η κούραση προδίδει τον Κουτσίκο. Μία ποινή 16 λεπτών τον βγάζει από τη διεκδίκηση μιας θέσης στην τριάδα που του άξιζε. Τον Κύρτσο στις εγκαταλείψεις ακολουθεί και το άλλο αυτοκίνητο της ομάδας με τον Αδαμόπουλο. Συνεχίζουν μόλις 11 αυτοκίνητα στη raid. Στη normal ο Βαξεβάνης παίρνει 3 λεπτά ποινή και χάνει την επαφή με τους Ιωαννίδη και Τουρναβίτη που έχουν πετύχει ιδανικούς χρόνους μέχρι στιγμής. Στα SUV η κυριαρχία του Αξιομάκαρου είναι ξεκάθαρη πλέον.

 

Η έκτη και τελευταία ειδική είναι μόλις 3 χιλιόμετρα, αλλά τι χιλιόμετρα. Ο Σιούτης κάνει τα απίστευτα, βγαίνει σε μόλις 6 λεπτά και περιμένει (!) για να κάνει ιδανικό χρόνο. Η νίκη πλέον γράφει το όνομά του. Ο Μανιαδάκης χωρά με μοναδικό τρόπο το D-Max μέσα στο στενό μονοπάτι, κάνει δεύτερο χρόνο και περνά τρίτος στη γενική. Ο τρίτος χρόνος είναι του Καραφωτιά, που ανεβαίνει στη δεύτερη θέση στο βάθρο. Ο Βουλγαράκης περνά τον Τάκη Εγγλεζόπουλο και τερματίζει τέταρτος. Ο Κοκκίνης είναι έκτος, μετά από έναν καλό αγώνα. Ο Κουτσίκος είναι έβδομος, αν και θα μπορούσε να είναι δεύτερος, αν δεν είχε την ποινή στο Λουτράκι. Κεφαλάς, Νταής, Δηλές, κάνοντας εκπληκτικό αγώνα με το RAV4 και Γιασημάκος κλείνουν την εντεκάδα του τερματισμού.

 

Στη normal δεν είχαμε αλλαγές. Ούτε στα SUV. Έμενε μόνο η απλή μέχρι τον τερματισμό που δεν επιφύλαξε εκπλήξεις για κανένα. Από τους άτυχους οι Βορδοναράκης/Αναστασάτος που είδαν το εκπληκτικό πρωτότυπο να εγκαταλείπει από συμπλέκτη. Ο Γιαννακούλης έχασε έναν τροχό του Mercedes. Οι Βούλγαροι ταλαιπωρήθηκαν από τα φαρδιά ελαστικά και εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα. Ο Μαγιάφης έφυγε από τον αγώνα όταν ο κινητήρας του Grand Cherokee άρχισε να ρετάρει. Ο Παϊδας είδε πως τα ελαστικά του Discovery είναι πολύ φαρδιά για τον αγώνα. Ο Χατζηγιακουμίδης, από τις εκπλήξεις του αγώνα, έχει μία επαφή με βράχο που τον βγάζει εκτός. Ο Κατσιμπάρος έσπασε μία ζάντα στο Isuzu. Ο Ραβάνης έμεινε από δυναμό και ο Κωσταντάκος από βάση μηχανής. Ο Δημητριάδης έχασε την τετρακίνησή του Jimny τα ξημερώματα. O Δουράκος έχασε ένα σωληνάκι των φρένων. Ο Μασλίας από σπασμένη σούστα. O Αλεξόπουλος είδε τον άξονα του Jimny να παραδίδει το πνεύμα. Ο Κασωτάκης από πίσω διαφορικό πριν την Αράχωβα, αφού είχε κάνει 300 χιλιόμετρα με το Samurai ανοιχτό! Ο Ψωφάκης εγκατέλειψε από… ταβέρνα, όπως και οι περισσότεροι των υπόλοιπων…

 

Hit Counter