Photobucket

Οι οργανωτές του Dakar επιστρέφουν με το Dakar Series και έναν αγώνα στη κεντρική Ευρώπη (Ουγγαρία – Ρουμανία), που βάζει τα γυαλιά στη FIA και το διεθνές της κύπελλο, το οποίο παραπέει.

PhotobucketΤέσσερις μόλις μήνες μετά τη… περίεργη ματαίωση του Dakar του 2008, η Α.S.O. καταφέρνει να διοργανώσει έναν αγώνα με αντίστοιχο κύρος, στον οποίο συμμετείχαν όλες οι μεγάλες ομάδες! Επτά ημέρες, 2700 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 1100 μοιράζονταν σε επτά ειδικές και συνθήκες που ποίκιλαν από σκονισμένους δρόμους μέχρι χιονισμένα δάση
PhotobucketΉταν όλοι εκεί! Ενενήντα δύο αυτοκίνητα, με κυρίαρχες τις ομάδες τις Mitsubishi, της VW, της BMW και της Hummer (!).  Τέσσερα Pajero Evo για τους Peterhansel, Alphant, Roma και Masuoka. Πέντε Touareg 2 για τους Sainz, De Villiers, Miller, Sousa και Dieter. Τρεις X3 CC για τους Al Attiyah, Chicherit και Saby και βέβαια τα κλασικά δικίνητα Hummer με τους Gordon και Baldwin. Ούτε το Dakar δεν είχε τέτοιες κορυφαίες συμμετοχές! Το σχετικά χαμηλό κόστος, η προσβασιμότητα του αγώνα και βέβαια η προβολή του έκαναν το θαύμα τους.

PhotobucketΟ αγώνας ξεκινούσε από την Βουδαπέστη στις 20 Απρίλη. Μετά από 468 χιλιόμετρα και μία ειδική 63 χιλιομέτρων, έφτανε στη Ρουμανία στη Baia Mare. Η δεύτερη μέρα ξεκινούσε και τερμάτιζε στην ρουμανική πόλη. Είχε μήκος 292 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 150 ήταν ειδική. Την τρίτη μέρα προορισμός ήταν το Debrecen στην Ουγγαρία, μετά από 437 χιλιόμετρα (152 ειδική). Η τέταρτη μέρα οδηγούσε στο Veszprem (580 χιλιόμετρα, 150 ειδική). Η πέμπτη και η έκτη ήταν γύρω από την πόλη με μήκος 317 χιλιόμετρα από τα οποία 150 ειδική. Την έβδομη και τελευταία μέρα το κομβόι πήγαινε στο Balatonfured μέσω μίας ειδικής 155 χιλιομέτρων.

PhotobucketΟι συνθήκες θύμιζαν περισσότερο αγώνα rally και αυτό βέβαια ευνόησε το μαίτρ του είδους Carlos Sainz. Ο Ισπανός κέρδισε πέντε ειδικές διαδρομές και θα έκανε περίπατο, αν δεν είχε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο την τρίτη μέρα που τον καθυστέρησε οχτώ λεπτά και έδωσε την ευκαιρία στον Peterhansel (Mitsubishi) να περάσει εμπρός και να διεκδικήσει μέχρι τέλους τη νίκη. Τους δύο χώριζαν μόλις 18 δευτερόλεπτα πριν τη τελευταία ειδική. Μάχη έγινε και ανάμεσα στους Depping (VW) και Alphand (Mitsubishi) για τη τρίτη θέση. Στην BMW η εγκατάλειψη του Al Attiyah δεν άφησε περιθώρια για διάκριση, αφού Chicherit και Saby δεν κατάφεραν να μπουν στο παιχνίδι. Τα Hummer υπέφεραν στις στενές, ορεινές, δασικές διαδρομές, λόγω της μειωμένης πρόσφυσης. Σαν να μην έφταναν αυτά, είχαν και μηχανικά προβλήματα, κυρίως ο Gordon, που δεν τους επέτρεψαν να διακριθούν. Εκπληκτική η εμφάνιση του Zapletal με το Mitsubishi L200, που πλασαρίστηκε ένατος τελικά, κάνοντας χρόνους μέσα στην 20άδα.

PhotobucketΤο Central European Rally απέδειξε πως οι συμμετέχοντες στους αγώνες του θέλουν κάτι το ξεχωριστό. Κάτι που δεν μπορεί να τους προσφέρει η FIA και βρίσκουν στις διοργανώσεις της A.S.O. H οργανωτές άφησαν να εννοηθεί πως θα υπάρξει συνέχεια, πριν ακόμη και αυτή τη «μεγάλη» διοργάνωση του αγώνα στην Αργεντινή στις αρχές του 2009.

Αποτελέσματα
  No Πλήρωμα Αυτοκίνητο Χρόνος
1 201 Sainz (Esp)/Perin (Fra) Volkswagen 11:18:08
2 200 Peterhansel (Fra)/Cottret (Fra) Mitsubishi 11:20:09
3 213 Depping (Deu)/Gottschalk (Deu) Volkswagen 11:24:42
4 202 Alphand (Fra)/Picard (Fra) Mitsubishi 11:25:36
5 209 Sousa (Prt)/Schulz (Deu) Volkswagen 11:51:53
6 211 Saby (Fra)/Guehennec (Fra) BMW 12:04:38
7 218 Baldwin (Usa)/Heath (Usa) Hummer 12:14:10
8 215 Gache (Fra)/Flick (Fra) Buggy 12:25:16
9 245 Zapletal (Cze)/Nemajer (Cze) Mitsubishi 12:30:27
10 212 Gordon (Usa)/Grider (Usa) Hummer 12:43:46
11 227 Van Deijne (Nld)/Rosegaar (Nld) Mitsubishi 12:54:52
12 214 Henrard (Bel)/Bruynkens (Bel) Volkswagen 13:02:56
13 223 Kis (Hun)/Czegledi (Hun) Nissan 13:17:26
14 216 Azis (Lva)/Princis (Lva) Osc 13:45:39
15 221 Szalay (Hun)/Toth (Hun) Opel 14:00:06
16 226 Patissier (And)/Delli - Zotti (Fra) Buggy 14:01:01
17 208 Chicherit (Fra)/Baumel (Fra) BMW 14:07:50
18 266 Varga (Hun)/Pocseg (Hun) Nissan 14:32:59
19 217 Petersen (Usa)/Stevenson (Gbr) Buggy 14:33:54
20 259 Liszi (Hun)/Fenesi (Hun) Mitsubishi 14:52:15
Χρόνοι ειδικών
200 0:40:58 1:25:06 1:23:43 1:40:48 2:19:18 2:11:02 1:39:14
201 0:39:56 1:26:30 1:31:13 1:36:50 2:15:46 2:10:22 1:37:31
202 0:42:17 1:25:18 1:25:18 1:42:06 2:18:02 2:13:50 1:38:45
203 0:40:52 1:30:26 1:22:42 1:38:19 7:15:00    
204 0:42:17 1:26:29 1:24:37 1:42:05 2:17:03 7:15:00 1:41:20
205 0:44:15 1:25:00 1:27:59 1:36:56 7:15:00    
207 0:42:51 1:28:40 3:36:25        
208 0:43:06 2:57:51 2:26:25 1:41:41 2:20:50 2:16:08 1:41:49
209 0:41:35 1:29:19 1:31:23 1:45:46 2:23:01 2:18:50 1:41:59
211 0:45:16 1:29:09 1:34:39 1:47:18 2:24:43 2:19:48 1:43:45
212 0:40:37 1:29:30 1:25:13 1:42:20 3:30:46 2:13:24 1:41:56
213 0:42:08 1:24:25 1:25:22 1:40:41 2:20:24 2:13:44 1:37:58
214 0:44:08 1:38:38 1:37:39 2:09:41 2:32:33 2:33:59 1:46:18
215 0:42:32 1:44:05 1:33:11 1:47:10 2:27:13 2:23:51 1:47:14
217 0:44:34 0:30:42 4:05:14 2:13:23 2:42:28 2:28:24 1:49:09
218 0:49:37 1:38:44 1:48:38 1:40:41 2:22:07 2:14:01 1:40:22
221 0:53:44 1:34:46 1:37:02 1:52:02 2:43:18    
223 0:46:51 1:37:05 1:42:58 1:51:02 2:45:39 2:32:41 2:01:10
224 3:00:00 1:43:34 1:35:56 1:50:22 2:39:05 2:31:22 1:54:18
227 0:46:11 1:36:36 1:37:13 1:52:55 2:37:55 2:30:17 1:53:45
245 0:45:13 1:33:09 1:33:15 1:48:23 2:34:36 2:26:35 1:49:16
 

























 

Hit Counter